2008年10月26日日曜日

Halloween Picnic!!!










Happy Halloween!! 
ピクニック大好きな私たちはまた代々木公園でピクニック
プレハロウィンパーティーをしました
ほぼ毎週土曜日に、噴水のあたりでワイワイ昼間っから外でお酒飲んでます。
もしよければ遊びにきてね
今回のテーマは「ハロウィン」ということで
魔女さんから蜘蛛からウマさんまで様々な人やウマや虫さんたちが参加してくれました(笑)
こないだアイちゃんからもらった、ロンドン土産のしましまタイツをみんなではいて
ボーダーガールズ!私は阪神タイガースカラー!
さあ次のピクニックのテーマは何にしよう


Happy (early) Halloween!! 
We love picnic! we have picnic at yoyogi park near fountain almost every Saturday!! 
If you want, please join us!! 
This picnic's theme was "Halloween", so many witches, spiders, and hose came our picnic.
My friends and I wore same border colorful tights!! 
Yes, we are border girls!!
Mine was Hanshin tigers color!! (yellow and black)
Next time, what theme is good for us? 



0 件のコメント: