2008年8月1日金曜日

She is addicted to drugs



月曜からずっと胃が痛い
市販の胃薬も2種類試したが全然効かない
食事を少なめにしてよく寝てるけれどまだ痛い もう5日目…
今日ついに胃腸科へ 胃カメラ初体験
オエーッオエーッと何度も嘔吐きながら検査
「原因がわかりました」と先生
胃潰瘍+ピロリ菌 とな
大量の薬を処方され今日から私もドラッグ中毒の仲間入り
アルコールも大好きなスパイシーなものも禁止
うううう
ピロリのやつめ!!!
でも名前は可愛いのよね…。

I have a stomachache from this Monday.
I tried to take some medicine, but it is not getting better.
I don't eat too much, and don't have good sleep, but.....
Today I went to hospital for diseases of the gastrointestinal tract.
The doctor checked my stomach by a gastrocamera. 
then I threw up all in my stomach many time------:-S
I could see the affected place.
it was an ulcer of my stomach and Helicobacter Pylori.....OMG!
From today I have to take a lot of medicines..
And no alcohol, no spicy foods (actually my favorite foods are Thai food and Korean!!),
I am addicted to drugs! mmmmmm
Pylori!!!!!
BTW, Pylori is cute name, right??? :-)


2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

ごめん!大変なことやのに笑ってしまいました^^;

“LG21”とかいうヨーグルトがピロリ君退治にいいらしいよ

ERI さんのコメント...

おおお!!シュー!!
こっちにコメントもらえるととっても嬉しい!!びっくりした

今はもうピロリ退治してかなり回復してます。
LGも今後せっせと食べます!
ハイっ!